Report problems with ReclaiMe File Recovery

Zeg het ons als u er niet uit komt

Wij helpen onze klanten via een ticketsysteem.
Als u een nieuw ticket opent, krijgt u van het systeem een uniek ticket ID.
Deze kunt u gebruiken om de status van uw ticket en de voortgang te volgen.

Open een nieuw ticket

Door op de knoppen hieronder te klikken komt u in de kennisbank en op het ticket system. U kunt in de kennisbank zoeken door de meest gestelde vragen. Vindt u het antwoord niet, dan kunt u een ticket openen. Verplichte Velden zijn gemarkeerd met een sterretje. We begrijpen dat het saai is maar neemt u aub de tijd om het formulier zo gedetailleerd als mogelijk in te vullen. Vult u aub ook een geldig emailadres in zodat we uw vraag kunnen beantwoorden.

Controleer de status

Als u al een ticket heeft gemaakt in ons support system, dan kunt u eenvoudig de status controleren, de history bekijken of meer informatie toevoegen.

Door op de knop hieronder te klikken komt u bij uw tickets.U moet wel ingelogd zijn om uw tickets te kunnen bekijken.